Färga håret?

Hallå.
Nu är det lördag igen.
Har varit skönt med sovmorgon.
Hittils idag har jag städat rummet + inte gjort något speciellt.
Ikväll tänkte jag kanske färga håret själv.
Då blir det en färg som heter: röd-brun mahogny.
Min utväxt syns så jag ska färga om det igen och nu blir det mera mot rött.
Men jag gillar inte när färgen växer ut så fort men det var ett tag sen jag färgade sist.
Färgar håret ikväll eller imorgon.
Ni får säga sen vad ni tycker om det när jag har färgat det.
Här är en bild av den färg som jag ska färga håret med. :))


Kommentarer
Postat av: MEPS

sv: tackkk :D



Hede såå nästan ut som min hårfärg :D schnyyygg

2011-05-21 @ 18:22:01
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback