Torsdag.

Den här dagen började med att jag tänkte nästan försova mig.. men ändå hade jag mycket tid över före jag skulle gå och vänta på bussen. Sen när jag kom till skolan och skulle ha huslig ekonomi så hade vi en vikarie så jag hade inte det praktiska provet som jag skulle ha idag, utan vi lagade kållåda, rieska, ålandspankaka, potatis och lingonsylt. Det var god mat så jag har varit mätt hela dagen. Sen så skulle vi ha matte och då hade vi en vikare (min fy/ke lärare som jag hade i 7:an) och nästa matte timme bytte vi till en annan vikarie. Så idag har vi haft tre st. vikarier. Ganska råddigt men det har annars varit en vanlig skoldag. Och tills imorgon har vi ett stort skriftligt förhör i hälsokunskap och så har jag några andra läxor att läsa. Men nu ska jag göra läxorna och äta något så att jag kan göra annat ikväll.



Old pic som blev lite suddig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback