Svar på frågestunden:


1.kan du vis den finaste bild du någonsin fotat?

Sv: Den finaste bild jag har fotat är kanske denna:



2.favoritmat?

Sv: Det är subway och grekisk mat! <3

3.Favoritfärg?

Sv: Lila och svart.

4.Hur många läsare om dagen har du ungefär?

Sv: Ibland under 20 och ibland över. Men oftast under.

5.leva resten av ditt liv i en skrubb eller äta Mepsas gummistövlar till frukost i en vecka?

Sv: Haha vilken fråga jag skulle hellre leva mitt liv i en skrubb och försöka överleva där istället.

6.vem skriver den bästa bloggen?

Sv: Jag kan inte säga vem som skriver den bästa bloggen men alla bloggar är bra.

Är du kär i någon?

Sv: Nej inte just nu och jag har alltid varit singel om någon undrar det. :)

Vart skulle du vilja resa om du fick välja?

Sv: Jag skulle resa till alla länder där det är varmt och sommar! <3 men också till england och tyskland :D

Tycker du Olle Hedberg är grymt bra?

Sv: Olle Hedberg är bäst finns inget annat att säga! <3

Gillar du djur, vilket är ditt favorit isf?

Sv: Ja jag gillar djur men har ingen favorit alla är söta på sitt sätt.

Har du något husdjur eller så hemma hos dig?

Sv: Ja jag har 5 söta kaniner.

Din favoritmat?

Sv: Svaret finns högre upp.

Vilka bloggar läser du?

Sv: Mest mina kompisars bloggar och ibland läser jag någon annan med.

Går du i någon sport?

Sv: Jag har spelat fotboll i ett år men laget slutade. Och så har jag dansat ett halvår.

Dina intressen/hobbys?

Sv: Kompisar, filmkvällar, resa, chilla och slappa.

Snowboard eller skidor?

Sv: Kan inte åka snowboard men slalomskidor.

Har du nå piercing och/eller skulle du vilja ha och vart isåfall?

Sv: Nej jag har ingen. Men om jag skulle ha en så skulle jag ha den i örat.

Vilket låt tycker du att Olle Hedberg har sjungit bäst?

Sv: Jag gillar alla hans låtar det är ingen som är dålig.
Jag gillar alla låtar lika mycket! <3

Tack för alla frågor! :D
Och jag visste inte att det var så många som läser min blogg..
Kanske jag ska börja blogga oftare? Ni får gärna fråga mera jag svarar på allt! :D

Kommentarer
Postat av: ellaälskarollehedberg

OLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,, JAGGGGGGGG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKKKKKKARRR DIIIIIIG OCCCCCCCH DIIIIIIN MUSIK ! hej förresten :D

2011-03-07 @ 22:12:48
URL: http://saganomella.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Hehe tack så mycket sötnos!! :)

Jaaa visst är Olle bara sååå sjukt grymt BÄÄÄÄÄST!!! :D<3

2011-03-08 @ 15:30:45
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback