Stan ..

För en stund sedan kom jag hem från stan.
Jag har varit och shoppat och efter det skulle jag och alexandra fara på bio men vi skulle inte ha fått någon skjuss hem så det blev ingen bio den här gången. Det var ganska tråkigt för nu har jag inget att göra här hemma.. men kanske jag ska packa min väska för imorgon ska jag fara till jakobstad och vara där 2-3 dagar. Jag ska vara hos min kusin. Men jag och alexandra far någon annan dag på bio istället och ni som vill så kan joina oss.
I stan så shoppade jag ganska mycket: en svart kofta, en brun läderjacka, och från loppis en brun huppare och två tröjor. Jag har inte tagit några bilder på det jag köpte. Nu är nästan alla mina pengar slut men jag är nöjd med det jag köpte i stan.



Old pic.


Kommentarer
Postat av: du vet vem

SLUTA HA DEN DÄR JEVLA BILDEN PÅ DE DÄR TRÄDEN!!!!!!! DU HAR JU DEN HELA JVLA TIDEN!!!!!!-<zskjvfdgakag

2011-03-05 @ 19:53:34
URL: http://prutt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback