Onsdag.

Så här var min skoldag:

På gympa var vi ute och gick några km.. Jag vet inte hur långt men det var lite kallt och det blåste men solen var fram så man frös inte . Sen hade jag engelska och vi övade till provet som vi har nästa onsdag. På studde kollade vi på film (she's the man) och när jag skulle ha tyska kom jag både försent och glömde att göra läxan. Så duktig är jag men läraren blev inte arg.
Och nu när jag är hemma måste jag läsa på matte prov. Men jag kan det mesta till provet bara det inte är för svårt prov. Men det blev ingen innebandy för mig idag när jag har prov imorgon och det var flera andra som skulle vara borta från träningen... Och imorgon har jag huslig ekonomi praktiskt prov och sen kanske vi har samhälls förhör med. Varför måste vi ha så mycket prov och läxor??? 

Jag har inte tagit några nya bilder ännu..
Det får bli gamla bilder så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback