Humor dag..

Det här har varit den roligaste skoldagen på flera veckor tyckte jag. På huslig ekonomi latade vi bara oss och pratade för vissa hade inviduellt prov.. men jag hade haft det förra veckan så jag behövde inte göra det. På matte hade vi vikare igen --> vi gjorde inte så mycket på matte timmarna och vi fick ingen läxa tills imorgon. På engelska kollade vi på film eftersom vi hade prov för några dagar sen. Och på samhällslära hade vi en annan vikare --> chill timme. Vi gjorde inget annat än att sitta och lata oss hela timmen och vi fick ingen läxa tills imorgon. Det har varit en chill dag tills man kommer hem och måste göra läxorna och läsa till modde provet som vi har tills imorgon. Men modde är inte svårt så jag behöver inte läsa lika mycket som jag läser till ett vanligt prov. Och ni ska inte glömma att det är första april imorgon så se upp så att ni inte blir lurade. Vill att det ska bli helg nu för då far jag och kompisan på fest! <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback