Onsdag kväll!

Go'kväll! :)

Sorry för en dålig uppdatering...
Men jag vet inte vad jag ska skriva här?!

Är det någon som vill hitta på något att göra med mig?
Jag sitter bara här hemma på dagarna och inte gör något speciellt.
Jag vet inte alls vad jag ska hitta på, men imorgon måste jag vara barnvakt en stund på morgonen och då måste jag stiga upp tidigt, så jag måste vara barnvakt åt min lillebror igen. Och idag har det varit liite bättre väder, men det är ändå ganska kallt. Jag vill ha sol och värme så man kan vara på stranden och äta glass med härliga människor.

Men snart är det midsommar (på fredag och hela helgen) och då måste det bli bättre väder!!
Hur ska ni fira midsommar? ;D Om det är bra väder far jag med familjen till villan och sover över där några dagar och firar midsommar med släkten, men om det är dåligt väder och regnar kommer jag bara att vara hemma eller far ute med några kompisar men det beror mest på vädret! :)

Det har varit sommarlov ganska länge nu men jag tycker att dagarna och veckorna går för snabbt.
Igår fick jag veta att jag börjar skolan redan den 15 augusti och det är ganska snaart...
I slutet av juli börjar mitt sommarjobb som lekledare på simskolan, det kommer bli kul och så får man lite extra pengar i fickan som behövs.

Men nu ska jag lyssna på några sommarplågor och läsa lite bloggar :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback