Bored

Jag hittade en lista på annes blogg.
Gör den för jag vet inte vad jag ska blogga om.

Klädsel:
Vad har du på dig idag
: jeansleggings + tröja + collagetröja.
Vad använder du just nu för skor: Blåa äkta converse skor.
Favoritfärg på kläder: Svart och lila.

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Familjen
Du delade en drink med: Alexandra?
Du gick på bio med: Anne, Sundris, Emma, Lelle, Nicole, Johanna och Tintin
Du gick på stan med: Alexandra
Skällde på dig: Brorsorna

Senaste
Låt du hörde:
Give me everything - Pitbull
Film du såg: Supernatural avsnitt
Mat du åt: Godis
Kram: Min kanin Percy och kompisar
Puss: Ingen
Fest: konfirmations festerna hos kompisar
Känslan: Glad, Panik
Ilska: Vet inte
Resa: Idag till Powerpark
Glädje: Just nu
Dröm: Att jag var på ett ställe och där fanns de roligaste lärarna i skolan xD
Boken du läste: The vampire diaries
Personen du träffade: Min Familj
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Alexandra
Gången du åt en 7-eleven korv: vad?
Gången du var utomhus: Ikväll
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag här hemma
Saken du köpte:
Godis

Om dig

Namn: Madeleine
Ålder: 15
Smeknamn: Madde
Syskon: Två småbröder
Sysselsättning: Datorn, musik, vänner
Bra egenskaper: Vad är jag bra på?
Dåliga egenskaper: Jag får lätt dåligt självförtroende
Linje/klass: Frisör på yrkesakademin i österbotten
Hårfärg: Brunt/rött
Ögonfärg: Grön-bruna
Skostorlek: 37-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback