Fredag

Hejsan! :)

Hur har ni det??
Det är bara bra med mig. :3

Varför går dagarna så snabbt?
Det är redan fredag och nu är det snart helg igen.
Ca två veckor av sommar lovet har gått.
Hur ska man hinna med allt, t.ex filmkvällar och sånt?
Man måste bara försöka hinna göra allt kul :)

Hoppas att det blir bra väder på lördag...

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara sovit och varit ute med Percy.
Jag har tagit några nya bilder också :)

Det här är ett ointressant inlägg här nu men vad ska man blogga om?
Det finns inte så mycket jag har att säga...

Men ha en bra kväll! ;D



Kommentarer
Postat av: vonskareng

har spanat in alla tusen bilder nu på lilla percy, vilken sötnos! du får ta väl hand om honom, guuud vilken gulleplutt! =D <3

2011-06-17 @ 16:28:41
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback