Lite smått & gott

Hejj.

Yes min laptop fungerar igen...
Den vara bara halvt död men den överlevde!! :3
Nu kan jag ha min egen laptop igen och behöver inte ha familjens.
Men tyvärr är några av bilderna borta men jag ska ladda upp bilder senare.
Imorgon kommer våra släktingar till oss och då kommer det mera bilder :)

Nu sitter jag ute i solen.
Det är alltid bra att ha en balkong bredvid sitt rum så kan man sitta ute.
Varmt och skönt det är här just nu! ♥
Om någon vill komma till mig någon dag och ta ett dopp i poolen så är det bara att komma hit :)
Men det kommer att bli kallare väder nästa vecka så det är ganska synd, jag vill ju ha det här vädret vi har nu.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska vi äta något gott med familjen.
Fredagsmys med smått och gott! ;D

Har alla haft en bra dag? :)

Baii! ♥



Bjuder på en gammal bild här nu :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback