Torsdag

Go'kväll! :)

Hur har alla det?? :3

Här där jag bor är det varmt och skönt väder.
Nu är det kväll och det är lika varmt som det har varit på dagen ca 29 grader.
*puh* jag har varmt jag har nyss varit en stund i poolen.
Har legat där nästan hela dagen...

imorgon måste jag vara barnvakt åt två av mina bröder.
Undrar hur det ska gå? Kommer bli ganska jobbigt men jag får pengar för det.
Och vi kommer inte göra så mycket när det kommer vara lika varmt imorgon.

Btw idag bestämde jag och sundris att vi skulle fara med på powerpark resan den 20.6 --> ni kan läsa mera om detta på sundris blogg!! Är det någon som vill joina oss? Vi har redan anmält oss för sista dagen man kan anmäla sig är på måndag den 13.6. Det kommer bli kul men man måste ha med sig ganska mycket pengar ;D

Snart ska jag se på några tv-program...

Blir liite sämre uppdatering nu när det är sommar men jag ska blogga så mycket som möjligt!! :)





Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Fin blogg!

2011-06-09 @ 23:24:28
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Miranda

din blogg äger! Kan du lägga upp en bild på dig med din favorit bikini på? :)

2011-06-09 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback