Temadag med ämnet "motion"

Hejsan! :)

Angående rubriken så är vad vi har gjort idag.
Jag har nyss kommit hem och har genomblöta kläder.
Det ösregnar utomhus + det har åskat idag.
På morgonen när jag åkte till skolan var det sol och nästan inga moln...
Sen när vi skulle ha brännboll ute på sportplanen så gissa vad??
Det började förståss ösregna och så började det åska lite men vi skulle spela matcherna till slut innan vi fick börja avbryta.
Det var inte speciellt roligt att stå där ute på sportplan i ösregnet och jag hade ingen jacka med mig.
Vi skulle spela mot de andra klasserna så vi spelade sammanlagt fyra matcher innan de avbröt allt.
Vi vann två matcher - en match blev det lika och en match förlorade vi.
Men de flesta var ganska nöjda med våra resultat ändå och även i frågesporten var vi ett poäng ifrån att tagit hem segern eller vad man brukar säga.
 
Ähh men det var ändå sista skoldagen i grundskolan!
Imorgon är alla lediga och på fredag ska vi bara ha övning + fara ute och äta.
På lördag vet säkert alla vad det är då?! För ni som missat så är det skolavslutning!
Men jag tror inte att någon har missat det men i alla fall man vet aldrig.^^

Skönt att man får vara ledig imorgon då ska jag lata mig...

Ikväll blir det mest att sitta inomhus när det ändå regnar.
Ska se på några serier och äta lite smått & gott.

Hej då ;)



Det här åt jag på Kreta lite smått & gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback