Söndag kväll

Go'kväll :)

Vad gör alla en sådan här kväll?
Jag har inte gjort något speciellt, mest sett på tv...
Solsidan - favorit i repris! :3

Planer för det jag ska göra imorgon:
Jag ska vara barnvakt åt mina bröder och så tänkte jag träffa mina kusiner.
Btw ha det så kul ni som ska fara på konfirmationsläger!
Själv ska jag sitta hemma och steka i solen och vill nån hitta på något är det bara att ringa mig.
Imorgon börjar sommarlovet på riktigt och nu är det ledigt i ca 10 veckor :)

Det kommer bli sena kvällar nu när det är sommar och man kan vara uppe länge :D
Men nu ska jag inte skriva något mera här för jag vet ändå inte vad jag ska skriva.
Jag ska ju inte tråka ut er för mycket och ni kanske inte orkar läsa ^^

Glöm inte att fråga mig i bloggsvar!

Kram //Me ♥

The-beach-at-the-resort_large
(Källa:weheartit)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Dö mysig bild :D

2011-06-05 @ 21:52:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sondris

Kom me mig ti abc, ngn varm dag och käk glass ? (a) ;D

2011-06-05 @ 22:05:38
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback