Snabb uppdatering!

Hejsan! :)

Just nu är jag barnvakt åt min bror.
Det blir ett kort inlägg som jag skriver här nu.
Bara en snabb uppdatering så min blogg inte blir för tråkig :3

Idag ska jag vara barnvakt, städa kaninburarna och sen vet jag inte vad jag ska göra. Imorgon ska vi fara efter en liten och söt kaninunge och då måste burarna vara rena och fina så den får ett bra hem när den kommer hem till oss imorgon. :)

Nu hinner jag tyvärr inte blogga mera för jag är barnvakt...

Glöm inte att följa mig via min bloglovin som jag har satt upp på bloggen uppe i högra hörnet.
Och om ni vill kan ni alltid fråga frågor av mig så svarar jag.

Det var allt för mig just nu.

Hej då så länge! :3



Old pic på min lillbrorsa som jag är barnvakt åt.


Kommentarer
Postat av: Sondris

Pap har ngra fribiljetter ti wasalandia ^w^

Bara att de måste användas nu på lördag. . .

Sååå va säger tu ? (:

2011-06-15 @ 14:15:39
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback