Resan till Powerpark

Hellü.

Whats up? :)

För några timmar sen kom jag hem från Powerpark, (de som inte vet vad det är så är det ett nöjesfält/nöjespark här i Finland som ligger i Alahärmä) Det har varit en awesome dag i Powerpark med Alexandra :3 Det var kul eftersom jag inte har varit där förut, och det jag tyckte var roligaste att åka i var trä berg- och dalbanan. Den är ett av Finlands högsta berg- och dalbanor. Liite läskigt var det i de högsta backarna, men när man hade åkt några gånger blev man van, men man skrek alltid ganska mycket i den första och branta backen.

Dagens "citat" är: "Man hör inte vad man tänker i Finlands högsta trä berg- och dalbana" och "man vågar mera än vad man tror". Det var två citat som jag och Alexandra kom på när vi var där i Powerpark.
Vi åkte i nästan allt förutom några attraktioner, men vi är stolta som åkte i de högsta och största attraktionerna som fanns där. Och jag tog ganska många bilder när vi var uppe i Pariserhjulet. ;D
Det vi köpte där var godis och en liten mjukis från "Super Mario" jag köpte den där svampen som finns med i super mario. Den var så söt så jag och Alexandra köpte en var. C; 

Vi åkte iväg kl. 09.45 och bussen kom tillbaka kl. 19.15 så vi har varit borta nästan hela dagen ;>

Det var bra när det inte var så mycket folk där --> ingen kö till attraktionerna, men ibland började det regna så man blev ganska våt men sen började solen lysa så blev man torr som vanligt igen. ^^ Men det har varit en awesome dag!! ;D

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och inte göra så mycket...

Här är en bild på en av de jag köpte därifrån.



Visst söta? :)


Kommentarer
Postat av: MEPS

man vågar mer än vad man tror xD



>Nå jag å Jen då, i hande första backan ropa vi allti nå konstit typ " SMÖREEEE!!!" elo "VAAARNING FÖ ÄLGAN!!!!!!" de va skitkul å då skratta vi resten av vägen. Åså tappa Jen sitt tuggummi mitt i bergodalbanon xD åså slo hon mig i ansikte i misstag xD

2011-06-20 @ 21:24:17
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback