Random!

Jag läste några bloggar och så hittade jag en lista på Annes blogg.
Lägger upp den här för jag har inget annat att göra just nu.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Hm vet inte.
Vad tycker du om kärlek? Det är bra men dåligt ibland.
När kramade du någon sist? För två dagar sedan.
Saknar du någon speciell person? Jåå.
Har du svårt för att bli kär? Ganska eller beror på.
Är du singel? Ja.
När fick du senast en komplimang? Idag för en stund sedan.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Nää.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nä.
Gjort något riktigt dumt? Kanske det.
Gjort något du verkligen ångrar? Jå.
Åkt ambulans? Nä.
Åkt polisbil? Nej.
Gjort nåt olagligt? Tror inte det? Bara gått över övergångsställen när det har varit rött. 
Fått din mamma att gråta? Kanske när man var mindre isåfall.
Slagit ner någon? Isåfall har det varit på skoj.
Skämts över dina föräldrar? Jåå ganska ofta.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja till mina friends.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Nää.
Vilka kläder sover du i? En söt pyjamas.
Vad hatar du verkligen? Myggor, arga människor, döden.
Varit kär? Jå när jag var yngre.
Är du ensam nu? Nej.
Vill du gifta dig? Jåå.
Vill du ha barn? Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag själv.
Såg dig gråta? Vet inte.
Fick dig att gråta? De som dött.
Du delade en dricka med? Familjen.
Du gick på bio med? nicole, anne, sundris, lelle,emma, tintin, och johanna.
Skällde på dig? Föräldrarna.
Sa någonting till dig och vad var det? "vart ska du" av pappa.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Nä.
Sjungit? Ja.
Saknat någon? Jåå.

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja.
Systemkamera? Nej ska kanske köpa en.
Telefon på rummet? Mobilen.
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? Jåå alltid!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback