Ett kort inlägg

Go'kväll.

Hur har dagen varit för er hittills? :3
Den har bara varit bra för mig.

Just nu sitter jag ute med laptopen.
Hehe vi steker båda två, det går ju alltid eller hur? :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra så jag skriver ett kort inlägg här.

"Gänget" det här är till er:
Är det någon som vill fara till Powerpark eller Särkenniemi i sommar?
Vill man följa med någon dag så är det bara att säga till men då måste vi bestämma oss för en skild dag.
Det finns också meddelande på fb där Sundris har skickat åt alla så ni kan ju kolla där vad det står.
Vi måste ju göra något roligt tillsammans i sommar och ni kan ge förslag om ni vill, något måste vi hitta på!! ;D

Nu ska jag inte skriva mera...
Det var allt för mig.

Hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback