Percy eller Hugo?

Tack alla för alla olika namn förslag. ;D
Det finns många bra namn och det är svårt att bestämma vilket man ska ta.
Men eftersom det inte bara är jag som får bestämma namnet utan mina brorsor med så står det mellan Percy & Hugo. Vilket tycker ni är bättre? Ni får rösta mellan dessa två namn till min nya kanin som vi ska hämta imorgon. Jag vet inte riktigt hur den ser ut men på den här bilden är det en av dem som finns där. Den är så söt! ♥ 

Men vad tycker ni? Percy eller Hugo?
Jag gillar båda namnen lika mycket men Percy är engelskt.
Ganska svårt att bestämma oss.

Här är en bild på en sån som vi kanske ska ta. :3


Kommentarer
Postat av: Linneee

om eran kommande kanin e sådär gullo som på bilden ska du definitift döp honom ti Percy för Percy Jackson (både "IRL" och hande andra i filmen) e skitgulloga å den dä kanin e skitgullo!! :D SIII va he passar

ENGELSKA ÄGEEER

2011-06-16 @ 12:25:33
Postat av: Sondris

Jag tror alla röstar för Percy ^w^

2011-06-16 @ 14:06:54
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback