Onsdag kväll

Hejj.

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid att blogga idag, har haft fullt upp att göra hela dagen.
Jag och mina kusiner har varit till stranden, vi skulle egentligen farit till en vattenpark men det skulle varit mycket folk och alldeles för varmt så istället åkte vi till en vanlig badstrand.
Det har varit nästan +30 grader i skuggan som högst idag. Vattnet i havet var riktigt skönt att få doppa sig i när det var så varmt. Men sommaren är livet enligt mig att få ligga på en strand och slappa.
Nu har jag har blivit brunare för jag har varit i solen hela dagen och inte suttit i någon skugga, så jag har varit nära att börja bränna mig. Annat jag gjort idag är att jag har varit ute i naturen och tagit några bilder.
Imorgon kväll åker jag hem igen, ganska synd för detta är ett av mina favoritställen på sommaren --> Jakobstad.

Vad har ni gjort idag då? :)

Nu ska jag läsa bloggar och se på tv... 


Kommentarer
Postat av: vonskareng

det blir jättebra! men.. är du säker på att det inte går att maila? [email protected] ? för de blir lite för små egentligen om jag tar dem från länkarna :(

2011-06-29 @ 20:53:18
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: vonskareng

jag skulle helst vilja ha dem i full storlek nämligen... :( härligt med bad igår förresten!! önskar jag också kunde åka och bada :D

2011-06-30 @ 12:53:05
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback