Några musik tips?

God kväll. :)

Nu sitter jag här vid min laptop igen.
Och jag har nyss kommit hem från några släktingar.

Sedan skulle jag vara ute och ge mat åt kaninerna men det regnar så man blev nästan genomblöt att stå där ute i ösregnet och mata/städa lite åt kaninerna. Det är ganska tråkigt för när man kommer dit så står det en stor bur som är ledig och ingen är kvar i den. Men när det blir bättre väder ska vi städa upp där och flytta på den.
Om vi köper en ny kanin snart så ska den få bo där.

Men nu har jag fått en idé torka. Jag vet inte vad jag ska blogga om för jag har inte så mycket att säga om mig eller vad jag har gjort. Det här jag har skrivit i det här inlägget är kanske inte så intressant att läsa om men jag vet inte vad jag ska skriva här just nu.

Någon som har några musik tips på låtar??
Jag har lyssnat igenom ganska många men vill lyssna på några nya.
Den som har bra tips på låtar så kommentera dem åt mig.
Om nån vill veta så gillar jag blandat musik. :)

Making music
(Bild från weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback