Midsommar dagen!

Hejj :)

Nu har jag nyss kommit hem.
Jag har varit vid villan med familjen och släkten och "firat" midsommar. Tänk ändå att det blev ganska varmt väder, ca +20 grader i skuggan. Men vattnet var så kallt så jag ville inte ta något dopp den här gången. Men nästa gång måste jag ta mig ett dopp i sjön om det är varmare i vattnet. Annars har det varit en awesome dag! 
Och nu är jag helt slut så jag ska inte gör något mer ikväll.
Några av mina kusiner var med oss där och jag ska fara till dem på tisdag (de bor i jakobstad) jag ska vara där från tisdag till torsdag, men jag tar med mig laptopen så jag kan blogga när jag är där.
Men nu ska jag ta något att äta och sedan sätta mig i soffan och kolla en stund på tv.

Ha en bra kväll :)



Kommentarer
Postat av: vonskareng

jag tkr du ska be ngn ta en bild PÅ (iiiinte att du fotat dig själv) dig, ute i naturen. iklädd det finaste du har, sminkad etc... och visa mig bilden sen! om jag har tid kan jag ordna en photoshop header av bilden =) och kom ihåg att bara ha natur i bakgrunden, inga fula bilar/hus/människor... du förstår haha :P jag har en helt vanlig digitalkamera, eller två st. en med nio megapixlar och en med 12 megabpixlar, de använder jag :D

2011-06-25 @ 21:14:41
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback