Fest imorgon gånger två!

Go'kväll! :3

Hur har dagen varit för er? :)

Min dag har varit ganska bra. Och det har varit varmt och så skönt väder ca +30 i skuggan. Men ibland är det nästan för varmt så då måste man ta sig ett dopp i bassängen för annars smältar man ju upp. Och när det är varmt måste man dricka ganska mycket och det glömmer jag nästan alltid bort och det kanske inte är så bra om man glömmer bort att dricka när det är så varmt.
Idag har jag bara stekt i solen, varit ute och fotat, varit med kusinerna och varit ute och cyklat, men jag cyklade inte så långt för det blev för varmt när det inte ens blåste.
Bilder som jag tog idag finns längre ner på bloggen om ni orkar kolla.

Imorgon ska jag fara på två konfirmationsfester.
Först är den en fest hos Meps kl. 13.00 och sen efteråt är det fest hos Nea kl. 14.00
Vi måste ju fira dem nu när de blir konfirmerade imorgon.
Grattis i förskott till alla konfirmander!! :)
Imorgon ska jag ta på mig min klänning som jag hade på skolavslutningen.
Det var många som gillade den och jag tycker själv att den är ganska söt! ;D

Hos de här två blir det fest imorgon.

 

Men nu ska jag gå ut en liten stund.

See you later everyone! ♥

Kommentarer
Postat av: http://ellinornyberg.blogg.se

tack för hjälpen! ♥

2011-06-11 @ 21:34:03
URL: http://ellinornyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback