I am happy :D

Hellü.

Just nu är jag så glad. ;D
Pappa ska snart ringa till en bekant som tar hand om olika djur och raser, och fråga om hon har dvärgvädurskanin ungar att sälja. För vi tänkte köpa en ny kanin (wb stampe) Vi ska köpa en dvärgvädurs kanin unge som är en pojke. Men vi kommer att fara dit och se någon dag isåfall och kanske redan den här veckan om hon har några för annars måste vi fara till något annat ställe och köpa en. Men jag är så glad över att jag ska få en ny som är nästan likadan. ;D

Är det någon som har förslag på olika pojknamn till en kanin? :3
Jag har redan börjat fundera lite (men det är inte alls säkert att vi ska köpa en pojke)
Men jag skulle vilja ha något ovanligt namn... och jag tänkte på Percy.
Men ni får gärna ge förslag på olika namn så har jag något att välja mellan sen när vi ska fara och köpa en. :)

Saknar verkligen mina två kaniner men som tur så har vi tre kvar och snart en till.
Kanin ungar de är så söta! ♥

Här är en bild på söta Stampe.
Vi ska köpa en ungefär likadan om det finns...



Oj vad dagarna på sommarlovet går snabbt.
Hur ska man hinna med allt som man ska göra?
På måndag ska jag och några kompisar fara till Powerpark --> Längtar!!
Jag har aldrig varit dit så det kommer bli kul :)
Och om några veckor fyller jag. Det går så snabbt så jag hänger nästan inte med. :3

Hittills idag har jag städat, varit ute och varit till några bekanta.
Jag tänkte ta det ganska lugnt resten av kvällen för jag ska inte göra något speciellt.

Ha en bra dag/kväll! :)


Kommentarer
Postat av: TIntin

Sv; Joo. Tack :D



Powerpark e jätte roligt ;) du har nå att si framemot!

2011-06-14 @ 16:31:57
URL: http://tiintins.blogg.se/
Postat av: MEPS

namn: Percy Jackson

Diskmedle

Paradise Oskar

mister Rabbit

Gobbin

Häran

KarlJohan

Bengt

BoGustav

Bert

Engelbrekt

Staffan

NilsOskar

Jörgen

Osten

Nisse

Bosse

Lasse

2011-06-14 @ 16:47:00
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: MEPS

Mårten

Svampen

Ingmar

Alf

Helge

Spanjoren

Lamppon

Duracellpupun

Mats

Sten

Hasse

Jan-Erik

Jonas

Martin

Kjell

2011-06-14 @ 16:50:12
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: MEPS

vi såg på Pirates of the caribean

2011-06-14 @ 16:57:19
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: MEPS

Simon

Anders

Henrik

Lurvbollin

No name

Yrvädre

elo så kan du ta nå normalare namn

2011-06-14 @ 16:58:36
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Sondris

Men komigen ! Di glömd ju de bästa och mest uppenbaraste namnen eveeer;

Sam

Dean

Cass

I know. Jag har tråkigt nu just (:

Maadddeeee; Ska du gör na skilt på lörda ??

2011-06-14 @ 17:08:16
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: Linneeeeeeeeeeeeeeeeeee

NEEEJ PERCY XD OMG HJÖLP han får bara döpas ti de om han e otrolit snygg :'D

2011-06-14 @ 18:21:18
Postat av: Linnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hahahhaha döp honom till

"Anders" efter prästin i kvevlax xD

2011-06-14 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback