Frisör på yrkesakademin

Hejj! :)

Den här dagen kan inte bli bättre eller kan den? ;D

Först fick jag veta att jag hade blivit antagen till frisörs linjen på yrkesakademien i österbotten... och sen efter det for vi och hämtade vår söta kaninunge Percy...
Jag är så glad över allt detta!! :D Kan dagen bli bättre? Tror inte det eller kanske?! :)

Jag fick nästan panik när jag inte visste om jag hade kommit in till frisör eller inte och om jag skulle börja i gymnasiet istället. Men nu vet jag det och behöver inte ha någon panik längre.
Och det som är bra är att det är flera som jag känner som har kommit in till frisör och de ska börja i samma klass. Man har något att se fram emot nästa skoltermin som börjar nu i höst.

Men nu ska jag gå ut och ta flera bilder på Percy och ge honom lite mat.
Han gillar redan att bo här men han är ganska rädd för han är bara en unge.
Men han är en glad och skuttig liten typ! ;D

Jag bloggar mer senare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du hur glad jag skulle bli om du var med i min fototävling ? Såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrr .. Så om du tycker det låter intresant .. Så klicka gärna här http://ofourblog.webblogg.se/2011/june/pa-ditt-skrivbord.html#comment så kommer du direkt till tävlingen :)

2011-06-16 @ 19:53:02
Postat av: MEPS

Grattis frisören x)

2011-06-17 @ 15:36:39
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback