Fredag

Morjens! :)

Nu sitter jag här ut i solen och är barnvakt åt mina bröder.
Vi har nyss varit och tagit oss ett dopp i poolen.
Det är inte svårt att vara barnvakt men lite jobbigt blir det ibland.
Men vad gör man inte för att få pengar så man kan köpa något man behöver? :3

Jag måste vara barnvakt ungefär några timmar till tills mina föräldrar kommer hem...
Det är lika varmt väder som det var igår ca 28-29 grader i skuggan och nästan 40 grader i solen (a)
Kan inte bli bättre väder tycker jag! ;D

Dagarna på sommarlovet går ganska snabbt, det är redan fredag.
Nästan en vecka har gått! Hur ska man hinna med allt man ska göra?

Det här var kanske inte så intressant att läsa men just nu har jag inte så mycket att skriva om.
Men nu ska vi ta något att äta men vi syns.

Ha en bra och skön dag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback