En vanlig dag

Tjenare. :)

Min dag började med att jag steg upp ganska tidigt för att vara barnvakt åt lillebrorsan någa timmar. Men resten av dagen hittills har jag mest slappat, kollat på tv, varit ute med percy och nu sitter jag och bloggar. Jag trodde nästan att det var fredag idag men det är ju torsdag. Jag håller nästan aldrig reda på vad det är för dag och datum när jag är ledig. Men imorgon är det midsommar, hoppas på bättre väder, men det kommer kanske att börja regna och bli ännu kallare.

Någon dag nästa vecka måste jag fara till stan på rea och shoppa, jag måste ha ny bikini, jeansshorts, en tunika och några tröjor. Till er som jag brukar vara med alltså "gänget": Om det är någon av er som vill joina mig till stan någon dag nästa vecka så är det bara att säga/skicka det åt mig, skulle vara kul om någon följde med. Man kanske hittar något billigt när de har rea några veckor.

I need money!! Mina pengar är nästan slut, men jag får mer efter att jag haft mitt sommar jobb eller kanske också när jag fyller år vem vet? Jag fyller ju snart det är bara några veckor kvar tills den 10 juli. Då blir man sixteen! <3 Åren går snabbt snart är man myndig, men man ska kanske inte tänka på det just nu, det är ju ändå några år kvar...

Vad ska alla gör en sån här torsdag kväll? :)



Skulle vara gott med blåbärspaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback