En awesome dag! <3

Hejj :)
För en stund sen kom jag hem från filmkvällen.
Det tog nästan en timme innan jag kom hem för jag och Jen körde moped.
Filmkvällen hos Anne & Emz var helt awesome!!<3
Tråkigt när Sundris & Johanna inte kunde komma, men kúl var det i alla fall.
Vi såg på en film som heter Hot Shot (komedi) och den var bra ;D
Vad vi annat gjorde var t.ex varit ute på gården och hoppat på studsmattan, tagit bilder, lyssnat på musik, firat två personer: Emz & Anne och så har vi pratat om olika saker och sådant som vi annars brukar göra på alla filmkvällar. ^^

Det har varit en av de bästa dagarna på länge...
Och en bra början på sommarlovet! <3
Imorgon blir det att ha sovmorgon och så får jag se vad jag hittar på att göra.

Tack alla som har gjort en awesome dag för mig :)



Sommar bild! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback