Ben & Jerrys ^^

Hallå everyone :)

Hur har ni det då? :3

Jag har det bara bra...
Imorgon är det skolavslutning och sen sommarlov! <3
Man kan inte bli på bättre humör just nu ;D

*Puh* jag e mätt!!
Idag har 9:orna i skolan varit och ätit till Strampen.
Sen lämnade jag och sundris i stan och vi köpte ben & jerrys med kladdkaka!
Det var så *mums* och när jag kom hem åt jag mat nyss så nu är jag mätt...
Nu ska jag inte äta något mera sött idag för jag har redan ätit tillräckligt mycket ^^

Ikväll blir det att sitta ute i solen och steka en stund det e ganska varmt.
Sen ska jag se några avsnitt av Supernatural och duscha o.s.v måste ju vara fin imorgon när man går ut 9:an ;)
Jag kommer sakna vissa människor och lite av skolan... det har varit tre bra år som jag inte glömmer.

Vill ni höra en liten pinsam sak som hände idag?
Jag kan väl berätta det men några personer vet det redan som t.ex sundris + några till.
Det började med att vi satt i klassen och pratade och så sa vår klassföreståndare att vi fick ta 15 minuters paus innan vi skulle ta bussarna till botniahallen för att öva inför imorgon. Och då gick jag med några kompisar till skåpen för att chilla där en stund och prata, men sen när vi ska gå ut till bussarna så ser vi att de redan har farit iväg och att de var vid något trafikljus. Jaha då hade vi missat bussen! Hur kan man lyckas göra det sista gången i grundskolan? Sen kommer några lärare bakom oss och de sa att vi skulle sitta på med dem dit. Gissa vem vi skulle sitta på med? Förståss en av de roligaste lärarna i skolan. (jag fick ganska kul där när vi åkte med i deras bil) haha det var lite piinsamt men egentligen var det inte så farligt och när vi kom till botniahallen så väntade alla på oss där :3 Haha själv har jag ganska kul till det och jag kommer inte glömma det där ;)

Jag skriver inte ut vissa namn på bloggen men ni i "gänget" vet säkert vem jag menar annars för ni fråga det imorgon. Men jag har många minnen från högstadiet och det har varit värt att gå där ;D
Imorgon är det den dagen med stort D.
People vi syns imorgon! :))

Nu ska jag inte skriva mera för ni kanske inte orkar läsa eller?

Byee!!



Kommentarer
Postat av: MEPS

aj vem åkt du me??? xD

va maaatin good?

BEN OCH JERRY KLADDKAKO??? finns de sånt å?

2011-06-03 @ 18:16:48
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Sondris

Hon åkt med Mats. MARIO RULES THE WORLD - citat av min bror ^p^

2011-06-03 @ 19:50:48
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: Sondris

*Host. Mats. MARIO RULES THE WORLD ! - citat av brorsan ^p^

2011-06-03 @ 19:54:42
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: Sondris

Grr. Dumma komentarer. Först så syndes den inte och nu kom det två likadana ! ( Syns denna ? ) >.<

2011-06-03 @ 19:55:23
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback