Awesome dag!

Hejj :)

Jag har nyss kommit hem för en stund sen.
Det har varit en awesome dag med Sundris! <3
Det var kul på Wasalandia och tack vare en sak där har jag förlorat en del av min höjdskräck + det var kul att åka i den, jag tänkte ångra mig att fara men jag och Sundris åkte ändå och inte var det så farligt.
Vi åkte i nästan allt förutom det som var för "mindre" men det som var bäst var ju pirat skeppet, stockbåtarna och super spin :)

Här är en bild på en sak som jag åkte i:
Super spin hette den! ^^



Men på måndag blir det att fara till Powerpark med några från "gänget".
Och du Nea om du ser detta: Du måste följa med!!!
Jag längtar tills måndag --> kommer bli kul där ;D

Nu ska jag inte göra så mycket mer ikväll.
Kanske se på tv och sitta vid datorn :3

Ha en bra och skön kväll!
Xoxo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback