Watch movie

Hejj! :)

Nu sitter jag här i soffan med min laptop igen. Jag tänkte kanske se på en film: Life as we know it. Det är en drama, komedi och många har sagt att den är bra, eller så ser jag på Harry Potter för det är en av de filmerna som jag inte har sett ännu. Synd att Harry Potter filmerna snart är slut, men man kan ju alltid se dem från början till slutet. Bästa filmen hittills har varit del 1/2 på sjunde filmen, men det sägs att del 2/2 kommer bli bättre.
Längar tills nästa vecka när vi ska fara på premiär.

Dagen för mig har varit helt bra, jag lånade några böcker från bibban men jag hittade inget att köpa på loppis. Men jag lånade en Percy Jackson bok på engelska som jag ska börja läsa någon dag + några andra böcker.
Imorgon ska jag fara med familjen till villan och då blir det ingen uppdatering före jag kommer hem på kvällen.

Här är ett till svar till Nea: Jåå det går buss dit men isåfall kan vi ju ta bussen till Åminne om ingen av våra föräldrar kan skjussa oss dit? Och har du frågat om någon annan vill joina oss? :)

Men nu ska jag se på film...



Ha en bra kväll! =)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu är Dagens Blogg avgjord! Kolla om du vann, en ny tävling kommer snart :)

2011-07-06 @ 10:28:55
URL: http://rebbisen.blogg.se/
Postat av: Linneee

far e nån buss heim tå? ja antar ja måst i arbeite igen på lördag men whatevar :D nog far vi ändå

vet du nån busstidtabell?

ja ha int fråga. ha du?

2011-07-06 @ 16:10:41
Postat av: vonskareng

den där filmen ska jag se snart också :D måste ju ändå stanna hemma hela veckan :D

2011-07-06 @ 17:09:20
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Sondris

Life as we know it e såå bra ♥ ;D BTW. Du har väl min vampire diaries bok ännu ? ;3

2011-07-06 @ 17:43:19
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback