Vaniljmuffins ^^

Hejsan! :)

Nu har jag bakat vaniljmuffins. De ska vara till min födelsedag när släkten ska komma hit. (jag fyller 16 på söndag) Jag har nyss tagit ut muffinsarna ur ugnen men det som fattas ännu är en god glasyr med strössel ovanpå. Jag tänkte göra glasyren senare när de har svalnat. Idag har jag inte tänkt göra något speciellt förutom att baka något till min födelsedag, får se vad jag hittar på att gör sen efteråt. Btw är det någon som skulle vilja fara till Åminne på ungdomsdans på fredag? Skulle vara kul att fara om det är någon som vill följa med mig? Isåfall är det bara att säga till så jag vet :) Men nu ska jag fortsätta att baka...

Här är en bild på mina vaniljmuffins:



Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Linneeee

ja vill diiit hu ska vi kom oss dit då?

2011-07-05 @ 14:03:23
Postat av: Sondris

Jaag sko ha komi ti åminne om ja sko ha vari heim ;D

2011-07-05 @ 16:16:28
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback