Andra dagen

Hejj :)

Min andra dag på sommarjobbet som lekledare har gått helt bra. Liite jobbigt har det varit men vi har haft kul och mycket skojj och så ska det ju vara på en simskola, det ska vara ett bra minne som man inte glömmer. Det är roligt att vara med båda grupperna (yngre och äldre) men jag tycker att det är roligare att vara med de som är äldre för de förstår bättre och kan lekarna. Men det är ju alltid kul att vara med mindre barn också, jag gillar båda grupperna. De lekar som de gillar mest är: treklapp, spegeln, mördare och detektiv, färg- och namn, strumpan, trasiga telefonen, tjuv och polis och några lekar till. Men man är aldrig för gammal för att "leka" det är kul hur gammal man än är. Och så tycker säkert de flesta?!

Jag har inte gjort så mycket annat nu ikväll, varit ute och fotat några bilder, varit i duschen, ätit lite smått och nu sitter jag i soffan med min laptop och bloggar. Jag märkte nyss att jag har råkat bränna mig i ansiktet idag så nu har jag lite röda fläckar i ansiktet men kanske det försvinner snart, måste komma ihåg att ta med solkräm tills imorgon om det ska vara sol och varmt.

Men denna vecka har börjat bra och den fortsätter...



Har ni haft en bra dag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback