Söndag eftermiddag

Hej hej.

Städa städa och städa --> tråkigt att städa på en söndag. Men mitt rum är ganska råddigt och det ligger saker överallt så jag måste städa så det inte blir värre än vad det redan är. Men nu är jag nästan färdig med städandet och jag ska snart göra något annat, kanske gå ut en stund det är ju ändå ganska varmt.

Jag måste också planera lite inför imorgon för då ska jag vara på stranden och springa runt och leka olika lekar med alla barn som ska vara i simskolan. Jag ska vara där sju dagar + kvällen när det är avslutning. Kommer bli ganska kul men säkert är det jobbigt också, men några kompisar ska kanske komma och hälsa på mig. 

Jeij snart är det filmkväll hos mig men jag skulle behöva några filmtips för jag tänkte kanske fara och hyra en film om jag hinner göra det före lördagen. Men om nån har några bra tips på filmer (en skräck eller komedi) så säg det åt mig för vi har nästan inga bra filmer här hemma, jag har redan fått några tips men jag skulle behöva några till så jag har att välja mellan.

Men nu ska jag gå ut en stund...



Ha det så bra mina sötisar <3

Kommentarer
Postat av: yo

söt^^

2011-07-17 @ 14:44:12
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback