Köra moped

Godmorgon! :)

Planer att göra idag:

Fara ute och köra moped med: Nea, Jen, Meps, Lelle, och Annuli. Men snart om några timmar ska jag kör iväg (alla träffas utanför Meps först) och eftersom nästan alla har moped + körkort så kan vi köra runt i byarna med mopon. Annars har jag inte tänkt göra något annat än att vara med kompisarna idag. Men det kommer bli kul att köra runt och kanske fara och hälsa på någon?!

Snart är det helg och på måndag börjar mitt riktiga sommarjobb.
Hoppas det blir kul att vara lekledare på en simskola. Men jag måste också lära mig alla lekar före måndag, men jag tror inte att jag hinner lära mig dem idag, eller kanske det beror på hur länge jag är borta...

Men vad ska ni göra denna fredag då? :)



Bild på: Lelle, Jen, Meps & Annuli <3


Kommentarer
Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se <3

sv: ja verkligen! , tack :)

2011-07-16 @ 11:54:26
URL: http://baaraeriica.blogg.se/
Postat av: vonskareng

älskar att åka moped :D

2011-07-16 @ 13:06:19
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback