Tredje dagen

Tjabba :)

Tredje dagen som lekledare är över och snart börjar en ny dag. Idag gick det bättre än igår, och det är roligare när de förstår lekarna och man inte behöver förklara dem flera gånger. Varmt har det varit idag också. Man måste dricka nästan hela tiden för annars orkar man inte, och såklart hade jag råkat glömma solkräm idag så nu har jag bränt mig ännu mer. Men nu har jag packat med allt tills imorgon så jag tror inte jag har glömt något.

Nu ikväll har jag mest varit i vår simbassäng och inte gjort så mycket annat. Några i familjen åkte till en simstrand i stan men jag orkade inte följa med när jag nyss hade kommit hem från sommarjobbet, så istället gick jag och tog mitt några dopp i bassängen istället. Men det är alltid bra när man kan svalka sig i vattnet.

Dagarna på simskolan som lekledare är jätte kul, mycket bättre än man kan tänka sig så jag tycker att ni ska pröva på det sommarjobbet om ni inte har gjort det för det är ett bra tips på ett kul sommarjobb enligt mig.

Nu är det bara en vecka kvar så åker jag och nea till hangö!! :'D


Kommentarer
Postat av: sophie - my fashion!

tack så mycket :D det är bra, själv? :)<3 din dag låter kul!

2011-07-21 @ 15:42:58
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback