Ett ljus för Norge!

Jag hörde på nyheterna om det som hände i Norge. Usch det är så hemskt hur kan någon bara göra så?!?!?!?! Ta livet av en massa oskyldiga människor, de som gjorde det kan inte ha något samvete och tänka på alla andra. Tänk på alla de som hade hela livet framför sig och nu finns de inte längre. Varför måste sådant här hända? Alla de drabbades familjer, släkt och vänner måste ha det jobbigt just nu och det är hemskt för alla människor på denna jord. Jag tycker att alla ska tända ett ljus för de drabbade i Norge och tänka på alla oskyliga människor som miste sitt liv dagen då det hände. Jag kan inte förstå att sådant här kan hända helt plöstligt, man blir bara på dåligt humör, och man får ju hoppas att det inte händer något liknande någon fler gång. Nu ska jag tända ett ljus och tänka på alla de oskylda människorna som miste sitt liv i denna fruktansvärda händelse i Norge.

R.I.P de drabbade i Norge vila i frid! ♥



Kommentarer
Postat av: sophie - my fashion!

sv: de va den, tack :) jag vet inte, kom hem sen t igår efter konserten så ska ta de lugnt iaf :), dd?:D<3

2011-07-24 @ 10:39:16
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: sophie - my fashion!

okej, låter kul ju :D<3

2011-07-24 @ 11:09:47
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback