Sweet sixteen <3

Hellu.

Gissa vem som fyller år idag?! Hihihih nu blir jag snart sixteen så grattis åt mig själv :) Snart ska släkten komma till oss och fira mig. Och tackk familjen för en samsung kamera med 15 px. Jag är så happy just nu, jag kommer ta bilder hela tiden är helt galen i min nya kamera, den är mycket bättre än mig gamla och jag behövde verkligen en ny. Det kommer bli en av de bästa födelsedagarna på länge tror jag :)

Filmkvällen igår var helt awesome med roliga människor och en bra film. Jag lägger upp bilder från filmkvällen igår lite senare idag för jag kommer inte att ha tid att lägga upp dem nu när släkten snart kommer hit.

Här är en bild på min nya kamera:



En samsung med bra kvalité och 15 px.

Och tackk alla som har grattat mig på fb, mobilen o.s.v !! :)
Men nu ska jag börja göra mig i ordning före alla kommer.



Ha en bra dag !! =)

Kommentarer
Postat av: MEPS

GRATTISGRATTISGRATTIS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-11 @ 16:26:34
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback