På stranden med kompisar

Istället för att bara sitta hemma och inte göra så mycket så for jag med Nea och Meps till stranden. Vi var där ca två timmar och jag har nyss kommit hem för en liten stund sen. Kul var det att vara på stranden, vattnet var ganska varmt och helt bra väder var det. Jag skjussade Nea på mopeden, men det började regna lite när vi var på väg hemåt men tur att det snabbt slutade för jag hade bara shorts och en topp på mig när jag körde.

Men nu är jag hemma och ska snart börja packa lite och sen ska jag kanske färga mitt hår. Då blir mitt hår mera rött och lite brunt. Hoppas att jag passar bra i den färgen.



Gammal bild på Nea & Jen vid stranden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback