Sommar är härligt ♥

Hej hej!

Nu har jag kommit hem och har nyss varit i duschen. Det har varit härligt sommar väder idag, varmt och skönt.
Jag har solat så mycket att jag nästan har bränt mig och så har jag varit och simmat i havet några gånger. Vattnet var inte alls kallt. Men nu har jag blivit ganska trött när man har suttit utomhus i solen hela dagen.
Nu resten av kvällen ska jag bara slappa mig och se på tv. Resten av den här veckan kommer jag ha mycket att göra för imorgon är det några bekanta som ska komma hem till oss, på fredag ska jag fara med familjen till storsand + på kvällen far jag till Åminne på ungdomsdans, på lördag har Meps filmkväll och på söndag fyller jag sweet sixteen så då kommer släkten till oss för att fira mig.

Någon annan än jag som har fullt upp att göra varje dag?!
Men det är bra att man har något att göra hela tiden + snart börjar mitt sommar jobb om ca två veckor och om exakt en vecka är det Harry Potter premiär. Men i england är det premiär redan imorgon och vi måste vänta på det än hel vecka till. Längtar tills de närmaste dagarna, det kommer bli awesome! :)



Ha det så bra!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback