Sista dagen imorgon

Hellü.

Har inte haft tid att blogga idag. Kom hem ca kl. 17.30 från sommarjobbet och nu ikväll har jag börjat packa väskorna för på onsdag far jag till Hangö with Nea. Kommer hem på söndag kväll eller på måndag. Men jag ska ta med min minilaptop så jag kan blogga när vi är där och sätta upp bilder.

Imorgon är det min sista dag som lekledare, och imorgon kväll är det simskoleavslutning. På onsdag ska jag få min lön så det passar bra att få extra pengar när man ska åka bort, för säkert blir det mycket shoppande i södra finland. Kommer ha mycket att göra imorgon: Sommarjobba + vara på avslutningen så jag kommer hem ganska sent, och sen ska jag packa färdigt, och fara och köpa något som jag kan ta med. Ser fram emot de här dagarna.

Men idag måste jag lägga mig lite tidigare än vad jag gjorde igår för idag har jag varit ganska trött och helt slut, så jag måste stiga upp tidigare imorgon när det ska bli en lång och jobbig dag. Men nu ska jag vila mig och lyssna på musik.



En bild från hangö som jag tog förra året =)

Kommentarer
Postat av: Linnnneeeee

He Finns ju eluttag fö datorn på tåge mellan seinājoki å böle

2011-07-26 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback