Kläder, Subway och Arnolds

Äntligen hemma från en lång dag i stan.
Tror att jag aldrig har varit så här länge i stan på en hel dag. Men det blev mycket shoppande + en biljett till Harry Potter premiären. Jag åt också mat på Subway och sen gick jag och Sundris till Arnolds och åt en bakelse och drack en trip. Jag hade aldrig varit där förut så det var första gången och gott var det, så dit måste man gå oftare. Men dagen har varit awesome och allt jag köpte var på rea förutom biljetten och en tröja =)

Här är bilder på det jag har shoppat:


Magtröja (jim och jill)

   
Shorts (H&M)                                   Grå kofta (JC)

    
 Röd topp (Lindex)                             Blå topp (Gina tricot)

+ en biljett till Harry Potter del 7 som har premiär onsdagen den 13 juli.

Jag slösade upp nästan alla mina pengar men allt var värt det.
Men nu har jag kläder så det räcker ett tag.

Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fina saker :D

2011-07-04 @ 21:17:09
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback