Hangö imorgon

Hejj, det är tisdagen den 26 juli.

En helt bra dag har det varit, och både bra och dåligt att det var sista dagen på sommarjobbet. En kul vecka som lekledare har det varit och ett minne som man inte kommer att glömma...

Jeij imorgon far jag med nea till hangö. Nu har jag packat allt färdigt så imorgon är det bara att fara iväg. Vi far på morgonen och kommer fram mot kvällen. Kommer att ta mycket bilder i hangö för det är fint där på sommaren. Kommer kanske inte uppdatera lika mycket på bloggen nu när jag kommer vara borta, men min laptop följer med och jag kommer sätta upp bilder.

Men nu börjar klockan bli så mycket och jag ska stiga upp tidigt imorgon så jag ska snart börja gå och lägga mig så jag orkar fara på resa med nea imorgon. Kommer bli helt awesome :'D

Ha det så bra, bloggar mer imorgon! ♥



Bild från förra året när jag var i Hangö =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas ni har he så kul (:

2011-07-26 @ 23:28:00
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback