Ge fototips - få en länk

Hej hej! :)

Idag ska jag möblera om mitt rum och städa. Sen ikväll är det filmkväll hos Johanna. Är det någon som skulle vilja joina mig dit med mopeden? Och Meps och Nicole lycka till i uppkörningen idag ni klarar det säkert :)

Btw är det någon av er som har några bra fototips? Jag skulle vilja ha några bra tips hur man ska fotografera bra och fina bilder. Jag har en helt vanlig digitalkamera med bra kvalité och 15 px, men om ni har några bra fototips så skulle jag bli glad om ni kommenterar era tips åt mig. Jag tänkte att jag skulle börja blogga mera om fotografering, eftersom jag har fått en ny kamera nu.

Ni som kommenterar med några bra tips så kommer att få en länk av mig i ett inlägg.

Men nu ska jag städa mitt rum och möblera om lite...

Have a awesome day! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback