Fredag + mys

Puhh... Dagen har varit ganska jobbig men ändå kul. Men det har varit ganska varmt och jag har varit halvt död nästan hela dagen när man skulle springa ganska mycket, när man är lekledare. Men tur för mig att jag hade med tillräckligt mycket att dricka för det är långa dagar på sommar jobbet.

Nästan direkt efter att jag hade kommit hem så åt jag lite mat och sen åkte jag och pappa till butiken för att köpa mat och lite smått och gott som vi ska äta på min filmkväll imorgon, när vi kom hem tog jag mitt ett snabbt dopp i poolen och jag kom nyss ut ur duschen. Och tänk att de här dagarna går så snabbt, jag hänger nästan inte med och det känns inte som att det är fredag redan idag. Imorgon har jag mycket att göra, först ska jag fara till stan och hyra en film, sen ska jag städa och göra i ordning allt och sen på kvällen kommer kompisarna hit. 

Om en stund så ska jag vara barnvakt åt mina småsyskon för föräldrarna ska åka bort, men före det ska jag lata mig och lyssna på musik en stund...



Ha en bra fredagskväll! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback