Första dagen

Hello.

Första dagen på sommarjobbet gick helt bra och nästan bättre än vad jag hade förväntat mig. Det var kul att leka med barnen och ha en egen grupp, men ibland blev det lite jobbigt men annars gick det helt bra. Jag började redan klockan nio men det var bara idag så resten av dagarna börjar jag klockan tio och slutar ca klockan fem. Långa dagar är det men det är ett roligt sommar jobb så jag vet inte om man kan få det så mycket bättre. Jag ser fram emot den här veckan som nyss har börjat + snart är det filmkväll hos mig på lördag.

På onsdag nästa vecka kommer jag att fara med nea till hangö. Längtar tills dess --> kommer bli så awesome att vara där några dagar på ett av de finaste ställen på sommaren här i finland tycker jag. Mycket att göra de här närmaste veckorna...

Alltid bra med lite extra pengar i fickan om man ska åka bort :)



En bild från Storsand =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback