Filmkväll

Hello! :)

Tyvärr blev det bara ett inlägg på bloggen här igår, men jag hade inte tid att blogga när jag var borta nästan hela dagen. Kvällen på Åminne var såå awesome, härligt väder och roliga människor. Men ibland blev det för skummigt ett tag när de hade skumdisco där också. Men det var ju kul att man blev liite skummig och fick dansa på dansgolvet i en hög med skum. Men tack alla som gjorde min kväll så awesome speciellt nea ♥ Men det blev annorlunda med busstidtabellerna för det stod på internet att bussen skulle komma klockan 19.20 förbi mig men istället kom den en timme senare så det hade varit fel tid på internet, men det var ju varmt och bra väder så det gjorde inget att jag stod och väntade en timme extra. Det var ju i alla fall bra att det kom någon buss så man kunde fara till Åminne. Men dit måste man fara igen nästa gång de har också.

Ikväll ska jag fara till Meps på filmkväll. Såklart så följer kameran med så jag kan lägga upp några nya bilder. Synd bara att det började regna och åska för en stund sen, men det börjar bli bättre väder och kanske solen kommer fram?! Jag ska ändå köra med mopeden dit. Det kommer bli en underbar kväll med kompisarna <3 Alla kommer inte för just nu är Sundris i Sverige men de flesta kommer ju.

Men ni ska alla ha en bra dag! =)



Här är en bild på nästan alla mina underbara kompisar <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hitta du nain kar? :)

2011-07-10 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback