Visste ni det här om mig?

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Jag har inte så mycket att skriva om här på bloggen, för jag gör inte så mycket.
Men nu ska jag svara på frågor, så får ni veta sånt som ni kanske inte visste om mig?
Då har jag något att göra, när jag har tråkigt.


ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig? - Ganska så bra! :)
Bättre än förra året? - Jepp.
Har du flyttat under år 2010? - NEj.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Jåå.
Isåfall vilken? - Ganska många...
Har du druckit alkohol? - Nej usch.
Har du kysst en främling? - Nää.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - Dålig.
Har du varit kär? - Nepp. 
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nej inte riktigt.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Har aldrig gjort.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej tur är det! :)
Har någon i din släkt avlidit? - Jåå tyvärr.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nä.

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - Ganska så mycket..
Isåfall vad? - Vill jag inte säga.
Har du skämt ut dig? - Joo vem har inte?
Har du ljugit för en vän? - Vet inte men tror inte det.
Har du varit ute en hel natt? - I Grekland! <3
Har du blivit tagen av polisen? - Nä men träffat poliser.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - När jag var liten, typ i dagisålder.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Jepp.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Korsholms Högstadium!
har någon varit elak mot dig i skolan? - Inte precis elak..
Har du gjort ngt framsteg? - Bara lite.
Haft alla rätt på ett prov? - Inte denna termin.

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Jåå flera jag aldrig glömmer! <3
Har du förlorat en vän? - Nejj.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - nää
Har du haft en relation med en vän? - ?
Har du många killkompisar? - nepp


[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[/] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[/] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback