Random frågor .....

Vad blir ditt namn baklänges?
Enieledam (låter konstigt)

Har du gjort en snöängel iår?
Nä inte riktigt...

Hur lång tid har du legat som längst på sjukhus?
Bara när jag föddes typ... och när jag var 3-4 år.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jaa det har den..

Tycker du sengångare är söta?
De är väl helt söta.

Har du testat karate?
Nä men försökt någon gång xD

Första sporten du gick på var..?
Fridrott, sen fotboll och innebandy.

Morötter/pommes frites
Båda är lika goda om de menar det.

Vad längtar du mest till just nu?
Sommaren och tills jag fyller år..

Har du haft vattkoppor?
Jåå när jag var liten.

Vad drömde du inatt?
Tyvärr minns jag inte vad jag drömde.. men mina kompisar är alltid med i dem xD

Vilken TVserie är bäst?
Solsidan och House.

Vad åt du senast?
Smörgåsar och nu godis.

Höga eller låga strumpor?
Låga tror jag.

Vad har du för fobier?
Höjdskräck.. konstiga typer och läskiga.. och så vet jag inte mera..

Vad har du för påslakan?
Lila eller mörkrosa.

Bikini/Baddräkt
Bikini!

Snyggaste läraren?
Ööh finns ingen!

Är du mörkrädd?
Ibland..

Riktig eller plastgran?
Ingen skillnad men helst riktig.

Ljuset på eller av när du sover?
Helst av men det går utan också.

Godaste dricka på morgonen?
Saft såklart.

Vill du bli president?
nej absolut inte.

Har du spelat kille i en teaterpjäs?
Nää.

Sjunger du på toa?
Nej då skulle alla höra det.

Har du sminkat dig som punkare?
Nej.

Vilken färg har din jacka?
Lila, svart och vit.

Har du långkalsonger?
Nä aldrig.

Till vilket land vill du åka?
Till södern och tyskland.

Är du höjdrädd?
Jåå ganska.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Mina roliga kompisar.

Har du sett din bästa vän gråta?
Jå.

Pratar du fortfarande med personen du senast var kär i?
Ööh nej har aldrig pratat med någon jag varit kär i.

Vilka vitaminer åt du när du var liten?
De flesta..

Har du vartit med i en rättegång?
Nä.

Är du polare med dina grannar?
Nej det är bara äldre.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska.

Vilka länder har du bott i?
Finland.

Senaste piercing?
Har bara hål i öronen inga piercingar.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Några dagar sen.. i onsdags. 

Ett plagg du aldrig skulle använda?
Vet ej.

Har du däckat/ spytt för att du har druckit?
Nej.

Har du täckt nåns hus med toapapper?
Nä.

Har du varit på stranden?
Jå och i grekland..

Har du haft en stalker?
Nä?

Minns du din musiklärares namn?
Ja.

Hur bra syn har du?
Helt bra.

Har du varit på party?
Flera gånger. konvent.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Skulle vara ganska förvånad eftersom en har flickvän och den andra är bara 3 år.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Mammas och pappas bröllop.

Var är dina syskon nu?
I sitt rum och i duschen tror jag.

Vad är senaste drömmen du drömt?
Minns inte.

Vilken tid gick du upp i morse?
klockan 07.00

Vad ska du göra i helgen?
Vara barnvakt, städa, se på film, ta det lungt...

Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg
Har raderat alla sms. xD

När var du riktigt sjuk senast?
Förra året.

Vad finns i din bakficka?
Tomt.

Har du färglinser?
Nej.

Vad gjorde du kl.2 inatt?
Sovde eftersom jag var så trött.

Vad är det första du gör på morgonen?
Stiger upp och fryser..

Vad ska du göra efter detta?
Se på tv och äta sånt som är gott.

Hade tråkigt ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback