Sista dagen på jullovet! :(

Nej, idag är det den sista dagen på jullovet. :(
Jag vet inte hur man ska orka fara till skolan imr igen.
Och stiga upp tidigt varje dag och allt annat jobbigt.
Men på onsdag börjar innebandy igen som har haft paus hela jullovet, så det är bra! Man måste börja motionera lite oftare nu :)
Och det ska bli roligt att träffa alla igen, som man inte sett på hela jullovet alls. ^^

Idag ska jag bara ta det lungt sista dagen, har inte så mycket annat att göra.
Jag ska börja läsa en bok som jag fick låna av Alexandra igår, den första delen i Vampire Diaries.

Men jag orkar inte fara till skolan imr igen!!



Obs. Inte en normal bild!!
Men vi träffas imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: MEPS

SUUUUCK skolan..

2011-01-09 @ 11:12:10
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback