Uppsättning med svinrygg

Ojj jag tänkte nästan glömma bort att blogga idag... vilken panik man fick när man kom på att det är ju julafton nästa vecka jag som trodde att det var om två veckor, att jag inte har tänkt på det före nu. Det kommer bli stressigt med allt och jag som inte har hunnit köpa några julklappar till vänner och släkt ännu, men måste göra det någon dag när jag hinner. Och nu har allt snö försvunnit eftersom det har regnat, jag vill ha snö när det är jul snart. Tänk att man måste ha tre prov på två dagar också men idag har jag pluggat till två olika prov och nu orkar jag inte plugga mer, man blir ju bara tröttare och jag ska upp tidigt så får inte försova mig imorgon.

Idag i skolan har vi gjort en uppsättning med svinrygg och lite lockar i håret, jag blev inte riktigt färdig med den men vi skulle ta bilder på det så långt som vi hade kommit, men såklart hade jag ju glömt kameran hemma så jag fick använda min dåliga mobil med dålig kvalité. Men jag ska lägga upp några bilder här på bloggen ändå på hur det ser ut. Men det blev ju inte ens färdig, det var kul men svårt och en bra utmaning. Men jag gillar inte att göra håret på dockor jag vill göra på riktiga personer för det är enklare än att göra det på dockor.

   

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

sv; Jo, allt r bra, hur är det med dig?

2011-12-14 @ 21:30:21
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback